Bo

före och efter: köket

Jag har jättemycket i skolan nu. Hinner inte så mycket mer än! Men här kommer i alla fall före och efter-bilder på köket.

Före:


Turkosa gardiner (ett av mina hatobjekt) och ett begagnat köpt bord i väntan på bättre prydde tidigare vårt kök.

Efter:


Direkt till höger när en kommer in till oss ligger köket. Första delen ser ju av naturlig anledning ut som förr!


På min födelsedag fick jag det här bordet och stolarna av Anton i present. Det är från Rusta. Jag har flyttat in mattan som tidigare har varit i hallen under bordet och kanske det största av allt: tagit bort gardinerna. Jag tror nästan jag kommer fortsätta ha det utan gardiner? Tyckte att rummet kom fram så mycket bättre. Lampan och fruktkorgen är från Lagerhaus, hyllan från Ikea och ljusfatet från second hand.

Mycket ljusare och härligare nu i alla fall!






1
Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

så snyggt

Svar: tack så mycket!
Sara